Rabu, 16 Oktober 2013

Songs of the Month: September-Oktober

It might be the most "galau" period in 2013. Start loving music which is not my favorite genre and things. Those are the songs:

1) "Sometimes" by Britney Spears
Sometimes I run,
Sometimes I hide,
Sometimes I'm scared of you,
But all I reallly want is to hold you tight,
treat you right.


2) "We Remain" by Christina Aguilera
yes I'm a sinner
yes I'm a saint
whatever happens here
whatever happens here
we remain


3) "Cinta Dia" by Lemontea
Tuhan, tolonglah aku jaga dia satu-satunya milikku
Sungguh aku terlanjur cinta dia
Tuhan, sadarkan aku jika dia tercipta bukan untukku
Hapus saja namaku dari dia
Selamanya
Walau itu sakit


4) "Lumpuhkanlah Ingatanku" by Geisha
Kau acuhkan aku
Kau diamkan aku
Kau tinggalkan aku
Lumpuhkanlah ingatanku hapuskan tentang dia
Hapuskan memori ku tentangnya
Hilangkanlah ingatanku jika itu tentang dia
Ku ingin ku lupakannya

Tidak ada komentar:

Posting Komentar